Ministry of Sound Audio S Plus zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ministry of Sound Audio S Plus zwart, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Pieter 18-01-2017

Verbluffend goed

Mooie compacte speaker die lang meegaat.
Verbazend luid en goed geluid

Audio S Plus bevat ook meer accesoires(lader en voetje) dan de de audio S

Voor de goeie prijs een echte aanrader

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goed geluid
  • Mooi design
  • 2.0 stereo mogelijk in bezit van 2 speakers
  • Kan gemakkelijk vastgebonden zijn

Minpunten

• niet helemaal waterdicht(spatbestendig)
  • (heb er maar 1tje gekocht)

DC 17-01-2017

Klein maar krachtig!

Het is klein, maar krachtig genoeg. Gemakkelijk te koppelen met je gsm en gaat lang genoeg voor alvorens hij terug opgeladen moet worden.

Alex 03-01-2017

Good audio, very nice design, average range

It is a nice product, and I recommend it. but i would not pay full price for it; it sounds good and looks quite nice but the range is limited and battery life is not super either

Pluspunten

• audio
  • looks

Minpunten

• range
  • battery life

Merlijn 27-12-2016

Mooi design, redelijk geluid, maar zonder de boom-boom-bass

Als de titel je deed vermoeden dat ik naar een boombox op zoek was, think again. Dit is m'n eerste Bluetooth speaker. Eerste 2 eigenlijk, want ik kocht ze als duo, laatst op iBood. De prijs was aanvaardbaar en de bestaande reviews leerden me dat het geluid goed genoeg is, het volume voldoende vol en het design doordacht. Nu ik ze enkele weken in bezit heb, kan ik alle drie beamen. Maar...

De technologie laat het afweten bij deze MoS boxen. De beloofde Bluetooth stereo-modus is sterk wisselvallig. Eerst moet je 1 luidspreker pairen met je device, al dan niet met NFC. Easy peasy. En het geluid klinkt meteen goed. Maar we willen altijd meer, dus gaan we voor stereo! Hoewel 1 speaker ook al stereo speelt - technisch detail. Twee seconden lang op de Bluetooth knop drukken van de speaker die aan je device gekoppeld is (master speaker), vervolgens ook op de andere speaker en als het goed is gaan ze na enkele seconden beepen om je te vertellen dat ze de handen in elkaar hebben geslaan en klaar zijn om de beats dubbel en dik op je los te laten! Soms dan toch. Zodra ze gekoppeld zijn en je terug op play hebt gedrukt op je device, krijg je uit de master speaker alvast geluid. De slave speaker doet het slechts als die er zin in heeft, zo lijkt het wel. Eerst wel, dan weer niet, weer wel en dan ineens helemaal niks meer. De blauwe LEDs faden ongeacht in en uit zoals de handleiding voorspelt. Pas wanneer je de speakers door de ruimte verder van elkaar en terug dichter bij elkaar brengt, sputtert de slave tot leven. Kennelijk mogen ze niet te dicht bijeen staan, deze luidsprekers. Nu goed, je wil ook dat het geluid de ruimte vult, dus kan je ze best wat verder uiteen plaatsen, zover de Bluetooth-verbinding het toelaat. Maar dan is er weer interferentie van andere apparaten, of van je eigen lichaam. Terwijl een muur tussen de twee hun helemaal niet schijnt te deren. Zo luister ik in de keuken terwijl m'n vriendin in de badkamer luistert. Maar wil zij in de kleinere badkamer het volume wat zachter, dan kunnen de speakers niet individueel geregeld worden. Met de knoppen op de speaker, vol + en - en power, bedien je beide gekoppelde speakers simultaan. Da's leuk om ze beide uit te zetten, en het houdt steek dat je het volume gelijk naar boven of beneden wil halen, maar deze speaker is duidelijk niet ontworpen met het oog op een multiroom-setup.
Naast deze niet-ingevulde verwachtingen zijn er nog andere ongemakjes. Elke keer ze worden uitgeschakeld, verliezen de speakers hun koppeling met elkaar. Dus elke keer opnieuw moet je 1 speaker koppelen aan je device, dan de Bluetooth-knop op beide speakers indrukken en wachten op het koppelen, dan terug op play drukken op je device. Als het al van de eerste keer wil werken. Wanneer je gauw even iets wil laten horen aan je gezelschap, ben je al gauw drukker bezig met deze speakers, dan met de mensen die je hoopte te entertainen. En dan gooi je ze toch maar liever aan de kant. Je speakers, wel te verstaan.

Aansluiten met audio-kabeltje? Makkelijk. Alleen jammer dat je ze in die modus niet kan koppelen. Een Y-splittertje en 2 audio-kabels bieden een oplossing, maar dan kan je ze niet verder uiteen zetten dan wat de lengte van de kabeltjes toelaat. Ook jammer dat je zowel audio- als USB-kabel niet zo handig onderaan de speaker prikt wanneer je ze op de bijgeleverde voet hebt staan, want zo staan ze volgens mij het mooist en liggen ze ook niet rond te trillen op de tafel. Daar heb je de rubberen banden weer voor, die dempen de trillingen. Maar met die band errond, kan je helemaal geen kabel gebruiken, want er werden geen uitsparingen gemaakt. *zucht* Die banden ga ik vast wel eens gebruiken bij de volgende BBQ of zo, dan mogen ze best horizontaal op tafel liggen. Maar op het bureau of op de kast staan ze heel statig met die voet. Oh, en gebruik je een audiokabel om je device te verbinden, dan moet je niet tegelijk de batterij opladen met de USB-lader want dan krijg je verschrikkelijke storing op het geluid.

Technologie heeft z'n beperkingen, dat kunnen we aanvaarden. Maar het resultaat met deze speakers is toch teleurstellend. Een set multiroom speakers met WiFi-verbinding lost de verwachtingen wellicht beter in. Die kosten dan wel een pak meer dan wat ik aan deze Audio S Plus set uitgaf. Dus misschien lagen m’n verwachtingen gewoon verkeerd. Tenslotte had ik ook graag gezien dat m’n nieuwe stofzuiger uit zichzelf ging stofjagen. Had ik maar een Roomba moeten aanschaffen… Wil je meer, betaal je meer.

En dat geldt ook voor het geluid. Dit setje speelt flink hard als je wil, maar de bas is ondermaats. Een audiofiel maakt dit ding wellicht helemaal met de grond gelijk, maar voor mij is ie goed genoeg om me van een deuntje te voorzien tijdens de renovatiewerken of bij een feestje. Voor de prijs van € 59,90 heb ik niet het goed gevoel dat ik een miskoop heb gedaan. Zoals met vele apparaten, heb je een eerste ervaring nodig om te leren waar je bij je volgende aankoop op moet letten.

Ondanks deze ondermaatse speaker die hun label draagt, verwacht ik nog steeds veel van de beruchte geluidsinstallatie in de Ministry of Sound club. Bij de volgende city trip naar Londen, breng ik een bezoekje, want met elke speaker krijg je een coupon voor 2x gratis toegang. Leuke troostbrenger.

Pluspunten

• Volume
  • Mooi design
  • Batterijduur
  • 2x gratis toegang tot MoS club

Minpunten

• Ellende met de koppeling tussen twee speakers
  • Rubber band dekt audio- en stroomaansluitingen af

Tom A 27-12-2016

Verbluffende sound

Ik heb deze box cadeau gedaan aan iemand en heb nu spijt dat ik er geen voor mezelf genomen heb. Het is een enorm krachtig toestel met een zeer aangename sound. Je kan het toestel rechtop op een voetje zetten of gewoon meenemen. Er zit een extra rubberen bescherming bij in een andere kleur, wat een leuke extra is. Al bij al een toptoestel met alles erop en eraan!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi design
  • Licht en handig
  • 15h batterij

Steve 27-12-2016

Good surprise for the price

The speaker is small and nice looking. The sound is lacking a bit of bass but the quality is still very good compared to its price.

Pluspunten

• Esthetic
  • Ratio Quality / Price

Minpunten

• Bass are not very good
  • NFC is not working

nicky 26-12-2016

Net wat ik zocht!

Ik heb deze inpulsief gekocht zonder dit eerst goed uit te dokteren. De prijs was laag dus dat trok me over de streep. Ik heb/had altijd angst voor een draadloze verbinding tot ik deze speaker kocht. Geweldig design, mooie klank, langdurige batterij alles wat ik zicht in een speaker

Pluspunten

• Batterij
  • Verbinding

Francois 26-12-2016

Super geluid!

Deze boxen zijn van vormgeving heel mooi en elegant. Deze kan op verschillende wijzen geplaatst worden. Liggend of rechtopstaand.
Dit wordt ook nog eens bijgestaan met een super geluid waarvan de bas tonen enorm te waarderen zijn.
Uitstekende boxen voor zijn formaat.

Het verbinden maken via smartfoon is super makkelijk.

Een echte aanrader!

Pluspunten

• Vormgeving.
  • Bas geluiden.

Hayes 25-12-2016

Mooie speaker, volle klank, prijs iets te hoog

Ik kocht deze bluetooth speakers voor m'n dochters. Zo "lenen" ze papa's speaker niet meer. EN de dochter zijn heel tevreden. Deze speakers zijn mooi qua design, ook de bijgeleverde staander zorgt voor een verfijnde styling. Jammer dat je wel eerst de rubber band die rondom de speaker zit moet verwijderen. Na 100 keer zal die band vermoedelijk z'n beste tijd gehad hebben.

De klank van de speaker is meer dan voldoende. Een behoorlijk volle klank, zonder de bas té prominent naar voor te schuiven. Want dat gebeurt helaas al te dikwijls. Als je echt meer bas wil, kan dat via een equalizer op je bluetooth apparaat. Zelfs You Tube video's of mp3's klinken meer dan behoorlijk. Ook het volume is best ok. Je kan behoorlijk luid, al merk je dan wel wat vervorming. Maar een familiefeestje kan deze luidspreker zeker aan. Audiofielen gaan deze Audio S Plus aan de kant schuiven. Maar daarvoor kocht ik deze speaker dus niet. Een leuke speaker voor m'n dochters voor weinig geld en toch geen tinnen, metalige klank.

Ik kocht deze speaker via iBood voor 30 euro, een buitenkansje. Normaal kost de Audio S Plus min. 60-80 euro, en dat is mijn insziens eerder aan de dure kant. De adviesprijs is nog een stuk hoger en eigenlijk niet realistisch voor deze speaker. Dan komt hij bv in de buurt van mijn JBL CHarge 3 en die speaker speelt qua klankwaliteit toch één of twee niveau's hoger.

De batterij is heel erg ok. Afhankelijk van hoe luid de muziek speelt, haal je toch minimum 10 uur op de batterij.

IK had wel wat moeite met het verbinden met de tablets. Ik moest enkele keren proberen vooraleer het lukte. Of dat dit aan de speaker of de tablet ligt weet ik niet. M'n Android phone verbond meteen.

Conclusie? Vind je deze speaker voor ca. 50 euro? Dan kopen! Is het eerder 100 euro? Dan zou ik even verder zoeken. Er zijn betere speakers voor dat geld (JBL Charge 2 bijvoorbeeld)

Pluspunten

• design
  • klankwaliteit is neutraal

Minpunten

• rubberen band duurzaam?
  • prijs

Lou97 25-12-2016

Ministry of Sound Audio S Plus, fatsoenlijke speaker

Goede speaker waar nog wat aan gesleuteld moet worden.

Het strakke design geeft een modern en een elegant gevoel. U krijgt twee extra mogelijkheden voor het design aan te passen. Hierdoor kan je het horizontaal als verticaal plaatsen naargelang de ruimte die je wilt innemen. Deze speaker zou ook waterafstotend moeten zijn. Als extra worden er ook een paar internationale opladers bijgeleverd. Er zijn twee led lichten aanwezig. Een die de status geeft van de batterij en eentje die de koppelfunctie benadrukt. De laatste veranderd bijvoorbeeld van kleur als er een kabel is aangesloten of via Bluetooth is verbonden. Dit licht was persoonlijk wat storend. Door de meegeleverde band eromheen te plaatsen, is dit probleem opgelost.

De Audio S Plus heeft naast Bluetooth connectie ook NFC en een 3,5mm kabel input (deze kabel wordt niet meegeleverd). Opmerkelijk is dat het ook nog tot 15u muziek zou kunnen produceren na een volledige oplaadbeurt. Het totale gewicht bedraagt 505g.

Het is een zeer krachtige speaker voor de 10w output. Maar er zijn voor mij wat sleutelpunten betreffende de kwaliteit van het geluid.
- Bass komt er niet volledig door in vergelijking met andere speakers.
- Bij maximaal volume wordt de klank wat onzuiver maar nog steeds degelijk.
- Bij aan- en uitzetten is er een luide klank te horen.
- Bij koppelfase wordt er ook een luide toon weergegeven die om de x aantal seconden herhaald wordt tot het verbonden is.

Wat heeft me deze speaker doen kopen?
Ik was op zoek naar een speaker die de mogelijkheid gaf voor meerdere speakers met elkaar te koppelen via Bluetooth voor een stereo-effect te creëren. Dankzij de site van ibood kon ik deze speakers zeer voordelig kopen (€59,95 voor 2 speakers). De originele prijs lijkt me wat te hoog gegrepen voor dit product. Doordat deze speakers normaal van een hogere prijsklasse zijn en de reviews die van matig tot uitstekend waren besloot ik er van de eerste keer twee aan te schaffen.

Wat goed is aan de stereofunctie is dat het volume te regelen is van op je apparaat of de speaker zelf en de gekoppelde speakers passen automatisch mee aan.
Bij het uitzetten van een Audio S Plus wordt de andere ook direct uitgeschakeld. Dit kan positief als negatief worden beschouwd.

Bij het koppelen van deze twee speakers kwamen er wel enige frustraties naar boven.
- Koppelproces kan soms van een aantal seconden tot 5à10 min in beslag nemen. Heb deze vaak gereset door de knop aan de onderkant, daarna gaat het weer sneller om te verbinden.
- Tijdens het koppelproces wordt een een luide beep geproduceerd door de speaker. Dit is storend en zeker als het lang duurt tegen dat ze gekoppeld zijn.
- Het is vaak voorgekomen dat tijdens het afspelen van muziek, na enige tijd het signaal van een van de gekoppelde speakers verzwakt. Dit kan een aantal seconden duren vooraleer hij het signaal terug oppikt.

Samenvattend; De Audio S Plus van Ministry of Sound is een degelijke speaker, maar er zijn wat punten die verbeterd kunnen worden door de producent in de toekomst.
Vooral op gebied van design is deze speaker fenomenaal.

Als je de koppelfunctie wil gebruiken met meerdere speakers moet je er bijnemen dat het soms even kan duren tegen dat ze eenmaal gekoppeld zijn en verbonden zijn met je audiobron.
Als je voornamelijk via een kabel muziek wilt afspelen, is dit een zeer fatsoenlijke speaker.

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig
  • NFC

Minpunten

• Stereo door koppeling van meerdere speakers
  • Bass vermogen
  • Prijs
  • Geluid bij het koppelproces

Best-mobile-4-u 25-12-2016

Autonomy is very good, design really top, hard to connect

Sound is good, too much bass at high volume level. Super Design and easy to travel with. Autonomy more than 10hours. Only thing is that Bluetooth not easy to recognise. But 100% satisfaction for money

• Autonomy

Minpunten

• Bluetooth connexion
  • Once you have one you want a second one

bvernail 25-12-2016

Prachtige speaker

nadat ik enkele reviews gelezen had, heb ik me de Ministry of Sound Audio S Plus grijs besteld. enkele dagen later was deze geleverd, en heb ik hem onmiddellijk gekoppeld aan men smartphone om de geluidskwaliteit te testen.
Ik ben echt verbluft van de kwaliteit die uit deze speaker komt. Hij overtreft alle verwachtingen.
Ik heb me dan ook voorgenomen om me nog één aan te kopen als hij op Ibood komt. Zo kan ik deze in stereo koppelen, en zal ik volgende zomer van een prachtig stereo geluid kunnen genieten op men terras.

De batterij houd het probleemloos 8 a 10 uur uit. Hoe hoger het volume hoe sneller de batterij leeg raakt, maar toch nog steeds 8u dan.

Pluspunten

• prachtig geluid
  • spatwaterdicht
  • mooi design
  • goede batterijduur

Minpunten

• nog niet gevonden

Ollie 23-12-2016

Mooie afwerking, goede Sound

Omwille van zijn spatwaterdichtheid diende het toestel initieel om mee te nemen in onze nieuwe sauna-ruimte.
Bij het openen van de doos blijkt het toestel echter zo mooi afgewerkt te zijn - eenmaal de stoere rubberen rand verwijderd is en het toestel parmantig geplaatst wordt op de bijgeleverde steun - dat hij een andere hoofdtaak heeft bekomen. Hij staat nu te prijken in de woonkamer waar hij in samenwerkingsverband optreedt met de AirPlay-toestellen (via Airfoil die AirPlay en Bluetooth kan combineren).

In de sauna/badkamer doet hij het ook goed, via de gsm of iPad weliswaar. De krachtige batterij zorgt dat je in ex sauna eerder tot een hoopje as wordt herleid dan dat de muziek uitdooft. Maar je moet hem dan wel ergens in een koelere hoek onderaan zetten en niet bovenaan in de ruimte.
Maar door het volle geluid dat het kleine boxwondertje uitbrengt, stoort het niet...

Pluspunten

• Mooie, degelijke afwerking
  • Rubberen rand voor spatwaterdichtheid
  • Onverwachte, bijgeleverde steun

Minpunten

• Bluetooth is minder stabiel dan WiFi (reikwijdte)

sebastien huysentruyt 23-12-2016

King of sound !

Ik heb onlangs de Audio S Plus aangekocht . Deze heeft niet alleen een strak design maar de geluidskwaliteit is eveneens top ! de batterijduur is ook zeer goed , gaat wel een 11 tot 12 u mee bij constant gebruik dus zeker geschikt om de dag rond te komen . Zeer handig is ook zijn spatwaterdichtheid bij regen of bij een zwembad/spa : hoort zeker tot de betere klasse van de bluetooth speakers ! topproduct ! zeker een aanrader !

Pluspunten

• batterijduur
  • spatwaterdichtheid
  • prijs-kwaliteit
  • compact in de hand

Ivan neke 23-12-2016

Prijs(35€)/kwaliteit=super!Bluetooth=»15m! Polsband incl.!

Kocht toestel aan 35€ terwijl bij concurrentie aan 150€.Voor 35€ zeker superdeal , goede sound , spatwaterdicht,met mooi statief!! Door de meegeleverde rubber polsband super om mee op pad te nemen , of om zonder statief te gebruiken daar de polsband ervoor zorgt dat toestel niet van tafel daveren gaat. Stevige kast waardoor het toestel een val overleven kan!
Bluetooth zeker 15m en batt goed voor aantal uur muziek afhankelijk van afstand tot bron.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Uitzicht en ook nog spatwaterdicht!!

Minpunten

• Bass/treble niet te regelen op toestel

Benny W 23-12-2016

Mooi design en prima geluid.

Mooi ontwerp, makkelijke koppeling via Bluetooth en goed geluid. Handig om op allerlei plaatsen muziek te steamen en via meegeleverde band op bestendig tegen opspattend water.

Bruno T. 23-12-2016

Mooi geluid, mooi uiterlijk

Deze luidspreker levert zeer mooi geluid af; hoewel andere reviews leken te suggereren dat sommige frequenties minder goed waren heb ik alvast niets aan te merken. Waarschijnlijk enkel merkbaar voor wie beroepsmatig met geluid bezig is.
Zeer leuk is het met twee luidsprekers die gekoppeld zijn : een kleine stereo-opstelling zorgt meteen voor een extra dimensie
Je kan het toestel ook rechtopstaand gebruiken, met bijgeleverde voet, en hij mag gezien worden.
Anderzijds kan je ook kiezen om bijgeleverde rubberbanden (grijs en zwart) te gebruiken als draagriem of als "stootband" rondom rond.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Stereo-opstelling mogelijk met twee toestellen
  • NFC-koppeling
  • Mooi design

Minpunten

• Volle prijs is nogal hoog
  • Geen aptX

TijlH 23-12-2016

Topspeaker voor zijn grootte

Met enige aarzeling heb ik 2 speakers gekocht via ibood.
De reden hiervoor was omdat ik het merk niet kende en er héél weinig reviews te vinden zijn.
Waarom 2? Omdat je ze dan kan pairen om dan dus een draadloos stereo setje te hebben.

Dan komen we bij de speaker zelf.
Eerst moet je een keuze maken tussen een staande of liggende speaker.
Als je namelijk het rubber van rond de speaker schuift kun je er het meegeleverde voetje onder monteren.
Het rubber verwijderen was voor mij wat zoeken.
Je moet het gewoon over heel de speaker schuiven.
Met het rubber is de speaker trouwens spatwaterdicht.
De bouwkwaliteit zit wel oké.
De speakergrill is van ijzer van de glimmende omranding in slechts plastiek waar je in dit prijssegment toch wel ijzer mag verwachten.
De knoppen voelen allemaal heel solide aan.
De voet is ook van ijzer van antislip onder om een wandelende speaker te voorkomen.

Daarna was het voor mij echt wat zoeken hoe ik aan de slag moest gaan met de speaker.
De handleiding krijgt daarin een voldoende. Het een een typische Quick start guide waar dus ook niet alles in staat.
Ik miste zo wel een duidelijk beschrijving hoe je het voetje moet monteren.
Het instellen ging wel vrij makkelijk.
Standaard staat de bluetooth al aan waardoor je de speaker gewoon vind op je toestel (GSM, tablet etc). Het pairen heb je wel je handleiding voor nodig en op 1 of andere manier blijven ze niet gepaired als ik ze heb uitgeschakeld waardoor ik ze telkens opnieuw moet pairen.
Ze gaan wel samen uit al je de eerste speaker uit zet...
Af en toe valt de 2de speaker bij mij wel even weg.
Waarschijnlijk kan dit mits een simpele update opgelost worden maar hier vond ik tot op heden niets van terug.
Bij de audio M vind ik hier wel zaken van terug en daarvoor hem je dan een otg kabel nodig.
Wat geluid betreft werd ik weggeblazen toen ik ze voor het eerst hoorde.
Ze gaan ontzettend hard. Zeker als je rekening gaat houden met hun grootte.
De highs en mids zitten voor mij zeer goed. De lows zijn een ander verhaal.
Ze zijn zeker niet slecht maar echte bassaddicts zullen moeten deze speaker links laten liggen.
Perfect voor een nummertje van Queen, nirvana,... maar eerder onvoldoende voor een plaatje van Dimitri vegas.
Ergens is dit natuurlijk ook wel te verwachting voor een vrij compacte speaker.
De batterij gaat ook best lang mee.
Bij mij tussen de 10 en 15 afhankelijk van het volume.

Samengevat een zéér goede compacte speaker.
Gaat zeer luid, goede midservice en goede highs.
Wil je echter veel bass zul je echter verder moeten zoeken.
Is deze speaker zijn gewone prijs waard?
Neen... er zijn betere alternatieven voor die prijs.
Is deze speaker zijn iboodprijs waard?
Zeer zeker! Opklapbaar voor die prijs!

Pluspunten

• Mids en highs
  • Volume
  • Spatwaterdicht
  • Mooi design
  • Premium verpakking

Minpunten

• Pairing valt soms weg
  • Bass
  • Plastiek omranding
  • Prijs

David 23-12-2016

Leuk voor zen prijs, handig voor in de reiskoffer

Aangekocht als vervanger van een iLuv waarvan de kwaliteit toch niet zo heel denderend was. In alle eerlijkheid, voor de prijs ben ik er best wel tevreden mee. Het geluid is aangenaam zonder overdreven diepe bass of schetterende tonen. Aan een Bose of B&W kan ie niet tippen, maar dat verwachtte ik ook niet voor deze prijs. Al bij al best een leuk hebbeding die aardig wat kwaliteit voor zen prijs levert. Gaat vanaf heden mee in de reiskoffer!

Pluspunten

• Verrassend aangenaam geluid
  • Levensduur batterij
  • Mooie vormgeving
  • Prijs

Minpunten

• geen batterij % op gekoppeld apparaat zichtbaar

pip 23-12-2016

duidelijke klank, degelijke makelij, TOPPRODUCT !!!

Gebruik deze 's avonds als ik ga slapen. Speel dan altijd wat rustigemuziek via bluetooth van tablet om in slaap te geraken. Ideaal, hoef je niet uit te zetten. Duidelijke stereo klank en degelijk gemaakt. Ook ideaal in de zomer voor buiten bij het zwembad.

Pluspunten

• degelijk
  • duidelijke klank

Tim 22-12-2016

Geweldige sound ! Praktisch en overal mee te nemen !

Prijs kwaliteit volledig in orde . Het ideale om een feestje te bouwen overal waar je wil ! De sound is prachtig !

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen en overal te plaatsen
  • Prachtig geluid
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Dridier 22-12-2016

Prijs kwaliteit een aanrader

Mooi uitzicht, hoge kwaliteit voor lage prijs. Veel extra accesoires. Eenvoudig te bedienen. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Prijs
  • Batterij

Minpunten

• Voorlopig geen

Fadil 22-12-2016

Goed en zuiver geluid

Ik kende het merk eerst niet, ik ben zeer tevreden met deze speaker. Het produceert een zuiver geluid, het connecteert ook snel met Bluetooth. Batterij gaat vrij lang mee. Bij overmatig gebruik om de 2 dagen opladen. Niets op aan te merken.

Pluspunten

• Batterij
  • Geluid

Minpunten

• Geen

Philippe 22-12-2016

Compact.

Heeft een goede klank, kan goed luid spelen, gemakkelijk via bleuthude verbinden zonder kabels, mooi uiterlijk en gemakkelijk mee te nemen en of plaatsen.

Pluspunten

• Mooi.
  • Colpact.
  • Gemakkelijke bediening.
  • Handig om overal mee te nemen, plaatsen.
  • Eenvoudig te koppelen aan een toestel.

Vivace 22-12-2016

zeer goede speaker voor deze prijs

Speaker stelt niet teleur.

Zeer hoge/luxueuze afwerkingskwaliteit, ideaal voor binnen maar misschien iets minder voor als je op zoek bent naar een speaker om naar het strand mee te nemen.

Zeer betrouwbare BT verbinding. iPhone schakelt automatisch over op deze speaker als hij in de buurt is (en je BT kiest als geluidsuitgang)

Vol geluid, zeker van veel hogere kwaliteit dan de 30 EUR speakertjes die je elders kunt vinden.

Ik heb niet rechtstreeks kunnen vergelijken met andere high-end speakers, maar voor de prijs van iBood blaast de Ministry of Sound Audio S Plus alle andere speakers in die prijsklasse weg.

Pluspunten

• vol geluid

Minpunten

• krasgevoeligere